W marcu br., w supermarketach spożywczych POLOmarket pojawiły się urządzenia płatnicze dostarczone i obsługiwane przez największego polskiego agenta rozliczeniowego – eService. To efekt umowy zawartej pomiędzy Grupą POLOmarket, a liderami polskiego rynku bankowości oraz płatności elektronicznych – PKO Banku Polskiego i eService.
„Z przyjemnością witamy w gronie naszych najważniejszych partnerów, znaną milionom Polaków polską sieć supermarketów POLOmarket. Jestem przekonana, że dzięki kompleksowym rozwiązaniom uwzględniającym potrzeby i specyfikę działalności różnych placówek wchodzących w skład Grupy, dostarczane przez eService usługi płatnicze przyczynia się do jeszcze większego komfortu zakupów i satysfakcji klientów POLOmarket” – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService.
W ramach współpracy eService i PKO Bank Polski dostarczą Grupie POLOmarket ponad 1500 PINpadów nowej generacji – Verifone P400 plus. Urządzenia te, w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi dostawców, zapewnią szybką i komfortową obsługę płatności bezgotówkowych, realizowanych kartami płatniczymi, telefonem oraz płatnościami mobilnymi BLIK.
Dodatkowo, podczas transakcji płatniczych przy kasie, Klienci będą mogli wygodnie korzystać z programu lojalnościowego POLOkarta, nawet w sytuacji, w której nie mają przy sobie karty programu. Wystarczy, że finalizując zakupy wpiszą przy kasie swój numer telefonu. Pozwoli to naliczyć Klientowi rabaty promocyjne wynikające z programu, a do jego wirtualnego portfela dodane zostaną elektroniczne znaczki. Rozwiązanie umożliwia również wykorzystanie wielu innych funkcjonalności zintegrowanych z kartą lub aplikacją.
„Nasza organizacja w ostatnich latach przechodzi intensywny proces transformacji cyfrowej w praktycznie wszystkich obszarach działalności. Współpraca z eService oraz PKO BP w zakresie obsługi i wdrożenia nowoczesnych technologii wspierającej płatności elektroniczne jest jednym z istotnych elementów tej transformacji” – mówi Marcin Sowa, Prezes Zarządu POLOmarket.
***
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Obecnie prowadzi ponad 280 nowoczesnych supermarketów generując ponad 2,5 mld zł sprzedaży netto rocznie i zatrudniając blisko 6 tys. pracowników. POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Za zakupy Klienci mogą płacić on-line bezpośrednio w aplikacji lub na miejscu w sklepach, wybierając jednocześnie dogodne dla siebie okna czasowe. Po uruchomionej jesienią 2020 usługi POLOdrive, kończy obecnie testy usługi dowozów zakupów bezpośrednio do domów Klientów z wykorzystaniem zewnętrznych partnerów. Usługa click&collect w połączeniu z innymi dużymi projektami informatycznymi, czyli rozpoczętym wdrożeniem systemu SAP S/4 HANA for Retail, potwierdza konsekwencję w realizacji strategii transformacji cyfrowej sieci. Inwestycje te pozwolą przyspieszyć rozwój sieci i zwiększyć konkurencyjność marki POLOmarket na rynku.