Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczeń transakcji elektronicznych, przekroczył liczbę 200 000 terminali płatniczych obsługiwanych w sieci pod własną marką. Według danych na 15 czerwca 2018 r., firma procesowała także transakcje płatnicze dla ponad 65 000 terminali oferowanych przez jej partnerów na dziesięciu rynkach europejskich.
Osiągnięty wynik jest efektem dobrze zaplanowanej i konsekwentnie realizowanej strategii firmy. Jej filarami jest dbałość o bezpieczeństwo klientów oraz wysoka jakość świadczonych usług. Jako jedni z nielicznych oferujemy naszym klientom szybki serwis i całodobowe wsparcie. Stawiamy też na szerokie portfolio rozwiązań płatniczych, w tym terminali dostosowanych do potrzeb różnych klientów - począwszy od dużych, międzynarodowych sieci handlowych, po mikroprzedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność handlową lub usługową – podsumowuje Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.
Na polskim rynku działa około 20 organizacji bankowych i agentów rozliczeniowych, oferujących usługi akceptacji kart płatniczych. Według danych Narodowego Banku Polskiego, z końcem 2017 roku w Polsce funkcjonowało łącznie 624,6 tys. terminali POS. Uwzględniając coraz większą roczną dynamikę przyrostu liczby terminali, która w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku wyniosła 16,4 proc., można szacować, że aktualnie na naszym rynku funkcjonuje ich około 680 tys. Oznacza to, że eService jest operatorem niemal co trzeciego terminala płatniczego w Polsce. Jego terminale można znaleźć w największych sieciach handlowych, a także w miejscach, które nie kojarzyły się dotychczas z płatnościami bezgotówkowymi - placówkach Poczty Polskiej, kolekturach Totalizatora Sportowego, mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet w policyjnych radiowozach.
Szybko wzrastająca liczba terminali to między innymi wynik Programu Polska Bezgotówkowa, którego eService jest aktywnym partnerem. Oferując atrakcyjne warunki pozyskania terminali, firma wspiera rozwój biznesu małych i średnich przedsiębiorstw, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie wykorzystywały w swojej działalności terminali płatniczych. Unikalną cechą oferty eService jest m.in. możliwość pozyskania nawet trzech nowoczesnych, bezprzewodowych terminali płatniczych Smart D220, które można otrzymać za darmo - na zawsze. Oprócz tego, tak jak w przypadku wszystkich terminali oferowanych w programie Polska Bezgotówkowa, przez pierwszych 12 miesięcy użytkownik nie ponosi żadnych kosztów procesowania transakcji.
Dostępność nowoczesnych form przyjmowania płatności może być istotnym elementem decydującym o rozwoju przedsiębiorstwa handlowego lub usługowego. Jak wynika z przeprowadzonych na zlecenie eService badań: „Postawy Polaków wobec form płatności”, aż 4 na 10 respondentów deklaruje, że jest w stanie całkowicie zrezygnować z transakcji, jeśli nie ma możliwości zapłacenia kartą.
Biorąc pod uwagę opinie klientów, eService stworzyła stronę www.bezgotowki.pl, dzięki której przedsiębiorcy mogą szybko i wygodnie skorzystać ze specjalnych ofert, dostępnych w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Witryna zawiera przyjazne opisy procedur wsparte wizualizacjami. W przystępny sposób prezentuje warunki umowy i oferowane terminale wraz z informacjami o ich możliwych zastosowaniach oraz korzyściach dla firm zainteresowanych ofertą. Strona umożliwia także łatwe zawarcie umowy w ramach Programu.
Dzięki współpracy z Pocztą Polską, PKO Bankiem Polskim oraz Orange Polska – partnerami zawiązanej przez eService „Koalicji liderów” - umowę na terminale oferowane w ramach programu Polska Bezgotówkowa można zawrzeć również w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego, 742 salonach i Smart Store'ach Orange Polska, a także w ponad 4 600 oddziałach Poczty Polskiej oraz u 22 000 listonoszy wyposażonych w tablety.
* * *
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. jest liderem na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych w Polsce. Od 19 lat umożliwia dokonywanie transakcji kartowych VISA, MasterCard, American Express, Diners Club International, Discover, Union Pay czy JCB w sklepach oraz tysiącach punktów usługowych – mobilnych i stacjonarnych. Procesuje transakcje z ponad 265 tysięcy terminali płatniczych - działających w Polsce i wielu innych krajach Europy. Obsługuje płatności zbliżeniowe telefonem i za pomocą systemu Blik, GooglePay Apple Pay itp. Umożliwia dokonywanie płatności w złotówkach i ponad 40 innych walutach oraz przyjmowanie płatności z kart zagranicznych z zastosowaniem DCC i gwarancji najlepszego kursu przewalutowania. Jako jedyna firma w branży, nieprzerwanie od 2009 r., gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość świadczonych usług, która co roku jest kontrolowana i potwierdzana wydawanym przez TUV Certyfikatem ISO 9001. Wyróżnikiem firmy jest także największa w Polsce - własna sieć serwisowa oraz działające 24 godziny na dobę, 365 dni w roku Centrum Obsługi Akceptanta, wspierające klientów z Polski i zagranicy. Oprócz obsługi terminali płatniczych firma oferuje szeroki wachlarz usług i produktów, takich jak: doładowania telefonów komórkowych, programy lojalnościowe w oparciu o technologię ZenCard oraz narzędzia Bussines Intelligence, karty podarunkowe, czy wypłacanie gotówki w sklepie - podczas zakupów. Dostarcza także usług rozliczania krajowych i zagranicznych płatności internetowych, zarówno przy użyciu kart, jak i przelewów.
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o., jest częścią notowanej na NASDAQ grupy EVO Payments International (66 proc.) oraz PKO Banku Polskiego (34 proc).