WARSZAWA - 18 marca 2025 r. - eService, spółka należąca do Global Payments (NYSE: GPN) i PKO Banku Polskiego, ogłosiła dziś, że umożliwia sprzedawcom w Polsce płynne i bezpieczne przyjmowanie płatności zbliżeniowych realizowanych za pomocą funkcji Tap to Pay na iPhonie
w aplikacji eService tom.
Funkcja Tap to Pay na iPhonie umożliwia sprzedawcom - niezależnie od ich wielkości, akceptowanie wszystkich form płatności zbliżeniowych, w tym zbliżeniowych kart kredytowych, debetowych oraz Apple Pay i innych portfeli cyfrowych, jedynie przy użyciu iPhone’a oraz aplikacji eService tom na iOS – bez konieczności korzystania z terminala płatniczego i dodatkowego sprzętu.
Dzięki funkcji Tap to Pay na iPhonie, wystarczy zbliżyć kartę płatniczą klienta (lub jej odpowiednik w innej metodzie płatności) do iPhone'a sprzedawcy, a płatność zostanie zrealizowana w bezpieczny sposób przy użyciu technologii NFC. Funkcja Tap to Pay na iPhonie umożliwia również autoryzację transakcji za pomocą kodu PIN z uwzględnieniem wymagań w zakresie ułatwień dostępu.
Technologia Apple Tap to Pay na iPhonie wykorzystuje wbudowane funkcje iPhone'a by zapewnienić prywatność i bezpieczeństwo danych firmy oraz klientów. Po przetworzeniu płatności, Apple nie przechowuje na swoich serwerach numerów kart ani informacji o transakcjach.
Oferując korzystanie z funkcji Tap to Pay na iPhonie, eService umożliwia sprzedawcom skuteczniejsze i bardziej efektywne prowadzenie oraz rozwijanie działalności biznesowej. Sprzedawcy mają teraz swobodę wyboru metody płatności, którą chcą zaoferować swoim klientom, a funkcja Tap to Pay na iPhonie daje im możliwość akceptowania płatności zbliżeniowych
w dowolnym miejscu – w lokalu lub poza nim. Funkcja Tap to Pay na iPhonie jest szczególnie przydatna dla taksówkarzy, mniejszych restauracji typu fast food, handlowców oraz innych mobilnych sprzedawców i firm.
„Polska plasuje się w światowej czołówce pod względem korzystania z płatności zbliżeniowych” - mówi Joanna Seklecka, prezes eService. „Płatności zbliżeniowe odpowiadają za ponad 97 procent wszystkich transakcji dokonywanych w Polsce kartami płatniczymi i ich odpowiednikami. Pokazuje to, jak ważne jest dostarczanie rozwiązań umożliwiających polskim przedsiębiorcom oferowanie takich form płatności, z jakich chcą korzystać ich klienci. Rozumiemy to, dlatego jako pierwsi wprowadziliśmy na naszym rynku płatności zbliżeniowe i od tego momentu nieustannie inwestujemy w tę technologię”.
Funkcja Tap to Pay na iPhonie umożliwia klientom eService posiadającym iPhone'a korzystanie
z rozwiązania do akceptacji płatności zbliżeniowych, które jest łatwe w konfiguracji i obsłudze. Za pośrednictwem aplikacji eService tom, sprzedawcy mogą włączyć funkcję Tap to Pay na iPhonie na urządzeniu mobilnym – iPhone XS lub nowszym, w którym zainstalowana jest najnowsza wersja systemu iOS. Akceptanci, którzy zawarli umowę na korzystanie z usługi eService tom, mogą pobrać ze sklepu Apple App Store aplikację eService tom na iPhone’a i po jej aktywacji, w ciągu kilku minut rozpocząć akceptowanie płatności zbliżeniowych w dowolnym miejscu i czasie.
* * *
o światowym zasięgu obejmującym Amerykę Północną, Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Łacińską.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Global Payments Inc. (NYSE: GPN) odwiedź stronę www.globalpayments.com oraz obserwuj Global Payments na platformach X (@globalpayinc) – poprzednio Twitter, LinkedIn oraz Facebook.