Lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych udostępnia przedsiębiorcom innowacyjną usługę umożliwiającą im usprawnienie obsługi kontaktów z klientami oraz przyjmowania od nich terminowych płatności. Automatyzując zadania związane z korespondencją, wysyłką wezwań do zapłaty i rozliczaniem wpływających należności, EVO Collect pozwala lepiej zarządzać budżetem firmy oraz oszczędzać czas tracony dotąd na przypominanie klientom o zaległych płatnościach. Usługa sprawdzi się wszędzie tam, gdzie klienci wnoszą regularne lub powtarzające się opłaty za towary i usługi.
EVO Collect to dostępne za pośrednictwem strony www narzędzie pomagające przedsiębiorcom usprawnić zarządzanie sprawami związanymi z przyjmowaniem różnego rodzaju płatności od klientów i kontrahentów. Po aktywacji usługi użytkownik zyskuje możliwość tworzenia i profilowania listy swoich klientów, przypisywania ich do określonych grup i łatwego generowania różnego rodzaju raportów oraz zarządzania informacjami o historii dokonanych przez nich wpłat, a także aktualnym stanie należności, które pozostają do uregulowania. Korzystając z kreatora korespondencji e-mail, może tworzyć i automatycznie wysłać swoim dłużnikom cykliczne przypomnienia o zaległościach. Ich adresaci wraz z treścią przypomnienia otrzymają też wygenerowany przez usługę link do wygodnej płatności elektronicznej, którą mogą zrealizować za pomocą internetowej bramki płatniczej eService.
EVO Collect zalicza się do unikalnych na polskim rynku narzędzi pozwalających przedsiębiorcom, a także osobom prowadzącym np. zbiórki składek, na wygodne i dające dużą oszczędność czasu zarządzanie przyjmowanymi należnościami. Automatyzując przegląd informacji o oczekujących i przyjętych płatnościach oraz obsługę korespondencji z klientami, pozwala zaoszczędzić wiele czasu traconego zwykle na telefony czy wiadomości przypominające o nieuregulowanych rozliczeniach. To łatwe w użyciu rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie przyjmuje się różnego rodzaju płatności cykliczne - mówi Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.
Użytkownik EVO Collect może dla każdego swojego klienta stworzyć indywidualny „rachunek”, pozwalający na rozliczanie salda jego należności i jednocześnie mogący służyć jako automatycznie generowane żądanie płatności za produkt, usługę, czy opłatę za określony okres (tydzień, miesiąc lub opłatę jednorazową) – np. abonament miesięczny za usługę czy czesne za szkołę.
Usługa została opracowana przez irlandzką spółkę BOiPA, należącą tak jak eService do międzynarodowej grupy EVO International. Przed uruchomieniem na rynku polskim, usługa pomyślnie przeszła pilotaż zorganizowany dla wybranych klientów przez jej polskiego operatora - eService.
Więcej o usłudze można dowiedzieć się na stronach www.eservice.pl/evocollect.