Mastercard oraz eService przygotowały kampanię wspierającą przedsiębiorców rozpoczynających lub rozwijających działalność handlową w internecie. Korzystając z trwającej do 15 grudnia akcji pod nazwą „Sklepy w Sieci”, można wybierać wszechstronne oferty rekomendowane przez czołowych dostawców rozwiązań e-commerce i mCommerce dla różnych biznesów. Każdy przedsiębiorca – niezależnie od wielkości i charakteru prowadzonej działalności może liczyć na profesjonalne doradztwo, ale także ofertę zawierającą szereg specjalnych bonusów, jakie czekają na uczestników akcji www.sklepywsieci.com.
Zainteresowanie zakupami on-line stale rośnie. W ostatnim czasie do przyspieszenia tego trendu przyczyniła się między innymi pandemia COVID-19, która przekonała dużą część konsumentów do zmiany przyzwyczajeń i spróbowania nowej dla nich formy zakupów. Z badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, prowadzanego cyklicznie na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że w 2018 roku 52 proc. badanych internautów robiło zakupy w sieci. W 2019 było to już 57 proc., a w 2020 roku aż 72 proc. badanych.
Wnioski z najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2020. Gemius dla e-Commerce Polska” są podobne. Do zakupów online przyznaje się w nim 73 proc. badanych. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów rośnie też liczba sklepów online. Według danych platformy Shoper, w marcu 2020 r. o połowę urosło zainteresowanie przedsiębiorców kanałem e-commerce (w porównaniu z rokiem ubiegłym). Wartość rynku wzrosła natomiast z 70 do 100 mld zł.
Odpowiedzią na jeden z najważniejszych - współczesnych trendów rynkowych jest kampania „Sklepy w Sieci – www.sklepywsieci.com”, przygotowana przez Mastercard i eService – największego polskiego agenta rozliczeniowego. Jej celem jest realne wsparcie przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć lub rozwinąć działalność w internecie. Partnerami kampanii są Selesto, cStore oraz Media Ambassador - trzej czołowi dostawcy rozwiązań e-commerce i mCommerce, specjalizujący się w budowaniu narzędzi sprzedaży dla różnych segmentów rynku. Oferowane przez nich rozwiązania są dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż detaliczną, hurtową lub specjalistyczną a także prowadzonego na dużą skalę handlu międzynarodowego z wykorzystaniem aplikacji mobilnych oraz integracji zróżnicowanych systemów sprzedażowych, magazynowych i płatniczych.
Warunki uczestnictwa w akcji są bardzo proste. Aby korzystać z doradztwa i otrzymać ofertę dobraną do charakteru oraz zakresu działalności, wystarczy wejść na stronę www.sklepywsieci.com i udzielić odpowiedzi na trzy proste pytania, dotyczące potrzeb i oczekiwań związanych z rozwojem firmy. W odpowiedzi, partner akcji specjalizujący się w rozwiązaniach najlepiej dopasowanych do wskazanych potrzeb, skontaktuje się z uczestnikiem i określi proponowane możliwości. Uczestnicy mogą też samodzielnie wybierać i porównywać oferty prezentowane na stronie Sklepy w Sieci.
Przykładowe korzyści i rozwiązania oferowane w ramach kampanii „Sklepy w Sieci” dla klientów eService:
- Rabaty, zniżki, oferty specjalne, usługi dodatkowe:
- Rabat 25% na pierwszy rok korzystania z oprogramowania CStore;
- 3 bezpłatne miesiące w dowolnym pakiecie Selesto;
- 99 zł (zamiast 499 zł) za szablonowe dokumenty prawne zgodne z RODO w ofertach Selesto;
- Zniżki do 10 000 zł na integrację rozwiązań Selesto z wybranymi hurtowniami;
- Specjalne oferty i pakiety Media Ambasador dla średnich i dużych przedsiębiorstw;
- Budowa kompleksowych rozwiązań i ich wdrożenie „pod klucz”;
- Integracja rozwiązań z dostawcami usług kurierskich, takimi jak DPD czy InPost;
- Integracja z porównywarkami cen, takimi jak pl;
- Wbudowane narzędzia wspomagające pozycjonowanie sklepu w sieci (SEO);
- Możliwość połączenia z kontami Facebook, Messenger, Instagram, Pixel, Google Ads i Google Analytics, Google Shopping;
- Możliwość integracji z systemem finansowo–magazynowym oraz nowoczesnymi instrumentami płatniczymi
Kampania „Sklepy w Sieci” ma szansę przyczynić się do dalszego dynamicznego rozwoju rynku e-commerce i mCommerce, podobnie jak uruchomiony dwa lata temu Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego - Polska Bezgotówkowa, którego celem jest wsparcie przedsiębiorców, chcących pozyskać terminale płatnicze by udostępnić swoim klientom możliwość bezgotówkowego regulowania należności za towary i usługi.
Mastercard jest firmą technologiczną, działającą w globalnym obszarze płatności. Jej sieć przetwarzania płatności łączy konsumentów, instytucje finansowe, sprzedawców, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie.
eService jest liderem na polskim rynku agentów rozliczeniowych i obsługuje 460 tysięcy (2Q2020) terminali, z czego ponad 266 tys. w Polsce. Spółka będąca częścią notowanej na NASDAQ Grupy EVO działa i rozwija się również na rynkach 10 krajów Europy.
Partnerami kampanii jest także trzech doświadczonych dostawców nowoczesnych i skutecznych rozwiązań dla e-handlu, którzy specjalizują się w budowie i utrzymaniu sklepów online.
- Selesto to polska platforma dla małych i średnich sklepów internetowych. Korzysta z najnowszych technologii programowania i zapewnia szybki start, wsparcie dla debiutujących firm oraz dla sklepów stacjonarnych i hurtowni rozszerzających działalność o internet.
- cStore oferuje dynamiczne rozwiązania dla sprzedaży B2B (hurtowej) i B2C (detalicznej). Firma ma szesnastoletnie doświadczenie w automatyzacji sprzedaży, a jej produkty pozwalają zoptymalizować czas pracy zespołu.
- Media Ambassador kompleksowo wspiera marki i przedsiębiorstwa. W zależności od wyników analizy potrzeb danej firmy, może zaproponować dopasowane rozwiązania technologiczne i wdrożenie procesów, które pozwolą zwiększyć przewagę nad konkurencją.