2 października 2017

Joanna Seklecka nowym Prezesem eService

Zmiana w Zarządzie eService Sp. z o.o. – od 1 października br. stanowisko Prezesa objęła Joanna Seklecka, dotychczasowa Wiceprezes. Ustępujący Prezes, Marek Paradowski nadal pozostanie w strukturze eService i zajmie...

Czytaj więcej
17 lipca 2017

eService wprowadza nowoczesne terminale płatnicze dla przedsiębiorców

Sieć supermarketów Mila od lutego 2017 roku dołączyła do grona Klientów eService. Jest to kolejny Klient sieciowy obsługiwany przez lidera rynku, wśród agentów rozliczeniowych.

Czytaj więcej
5 lipca 2017

eService wyróżnione w rankingu Diamenty Forbesa 2017

eService, lider wśród agentów rozliczeniowy w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej, po raz kolejny został wyróżniony w prestiżowym rankingu miesięcznika Forbes - „Diamenty Forbesa 2017” - w kategorii firm o poziomie...

Czytaj więcej
26 maja 2017

eService zmienia się dla swoich Klientów

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powołuje stanowisko Rzecznika Klienta. eService to pierwsza w Polsce firma umożliwiająca akceptację kart płatniczych, która zdecydowała się na taki ruch....

Czytaj więcej
6 kwietnia 2017

Wiceprezes eService, Joanna Seklecka ekspertką fintech w 2017 roku

Joanna Seklecka w gronie 20 ekspertek, które stoją na czele rewolucji fintech.

Czytaj więcej
17 marca 2017

MILA Klientem Kluczowym eService

Sieć supermarketów Mila od lutego 2017 roku dołączyła do grona Klientów eService. Jest to kolejny Klient sieciowy obsługiwany przez lidera rynku, wśród agentów rozliczeniowych.

Czytaj więcej
25 listopada 2016

Super-Pharm Klientem Kluczowym eService

W marcu 2016 roku Super-Pharm dołączyło do listy Klientów eService. Od tego czasu w placówkach drogerii nieustannie wdrażane są nowe, innowacyjne rozwiązania z dziedziny rozliczeń transakcji bezgotówkowych.

Czytaj więcej
20 czerwca 2016

eService Orłem tygodnika „Wprost” 2016

eService, największy agent rozliczeniowych w Polsce, zdobył prestiżowy tytuł Orła tygodnika „Wprost” 2016 w kategorii „Firma z największym średnim zyskiem netto w latach 2012-2014”.

Czytaj więcej
17 czerwca 2016

eService wyróżniony w prestiżowym rankingu „Diamenty Forbesa 2016”

eService, lider wśród agentów rozliczeniowych w Polsce i Europie Centralnej, został wyróżniony w prestiżowym rankingu miesięcznika Forbes „Diamenty Forbesa 2016”. Jest to już kolejne wyróżnienie dla Spółki na...

Czytaj więcej
16 lutego 2016

Konsorcjum PKO Banku Polskiego i eService obsłuży płatności bezgotówkowe w placówkach Poczty Polskiej

Konsorcjum PKO Banku Polskiego i firmy eService wygrało przetarg na obsługę kart płatniczych w placówkach Poczty Polskiej. W ramach długoterminowej współpracy nastąpi instalacja 8,5 tysiąca terminali płatniczych (POS) w...

Czytaj więcej