EVO Collect - kolekcjonuj płatności z eService
Czy zdarza Ci się, że...?
Musisz czekać na swoje pieniądze
bo Twoi Klienci zapominają zapłacić rachunki w terminie
Tracisz czas na telefony i maile
bo musisz przypominać klientom o przeterminowanych płatnościach
Nie wiesz, którzy klienci już zapłacili
i musisz poświęcić czas, aby to sprawdzić
Zapomnij o takich kłopotach
Niech Twój biznes rośnie automatycznie
Z łatwością stwórz własną bazę klientów, wygodnie zarządzaj ich rachunkami, a EVO Collect przypomni im o fakturach do zapłacenia i pomoże wygodnie dokonać przelewu. Dzięki temu...
Czym jest EVO Collect?
- To nowoczesne i bezpieczne rozwiązanie usprawniające przyjmowanie płatności od Twoich klientów.
- Umożliwia łatwe zarządzanie samodzielnie stworzoną bazą klientów, ich należnościami i historią transakcji.
- Automatycznie generuje wiadomości e-mail z przypomnieniem o płatności i wysyła je do wskazanych przez Ciebie klientów lub grup klientów.
- Dla każdej z nich tworzy spersonalizowany link, który umożliwia szybkie i bezpieczne uregulowanie należności za pomocą internetowej bramki płatniczej eService.
- Oszczędza Twój czas tracony dotąd na telefony i wiadomości przypominające o przeterminowanej płatności.
Dla kogo?
Prowadzisz małą księgowość, salon kosmetyczny, hotel, szkołę językową albo wypożyczalnię? A może po prostu zbierasz składki członkowskie dla Twojego klubu czy organizacji?
EVO Collect powstał z myślą o wszystkich rodzajach działalności, w których mniej lub bardziej regularnie przyjmowane są płatności od klientów i interesantów. Dzięki niemu nie zapomnisz o tym, kto już opłacił swoje należności, a kto nie. Nasze rozwiązanie pomoże Ci też uporządkować rachunki, a także automatycznie wysłać przypomnienia Twoim zapominalskim klientom.
Usługi kosmetyczne
i pielęgnacyjne
Kluby sportowe, siłownie, trenerzy
Szkoły, przedszkola, rady rodziców
Mała księgowość, obsługa prawna
Twoja firma
Wypożyczalnie samochodów, parkingi
Pensjonaty, Apartamenty
Wspólnoty
i spółdzielnie mieszkaniowe
Płatności abonamentowe
Wszystko pod kontrolą
wygodnie i przejrzyście
Wybrane możliwości:
- Łatwe stworzenie własnej - kompleksowej bazy klientów (dane identyfikacyjne, adresowe, kontaktowe), w tym także przez import z pliku excela.
- Tworzenie grup klientów wg własnych kryteriów.
- Tworzenie „rachunków” rozumianych jako żądanie jednorazowej płatności za produkt lub usługę, a także płatności abonamentowej / cyklicznej - za określony okres (tydzień, miesiąc).
- Dodawanie różnych rachunków i przypisywania ich do odbiorców lub grup.
- Automatyczne wysyłanie do wybranych grup klientów - spersonalizowanych wiadomości z informacją / przypomnieniem o płatności oraz bezpiecznym linkiem do bramki płatniczej.
- Personalizacja i indywidualny branding wysyłanych wiadomości.
Najważniejsze korzyści:
- Obniżenie kosztów obsługi i skrócenie czasu oczekiwania oraz przyjmowania należności.
- Bezpłatna i prosta instalacja oraz konfiguracja konta na EVO Collect.
- Łatwa i intuicyjna obsługa bieżących działań, automatyzacja procesów oraz możliwość dostosowania do indywidualnego stylu komunikacji z klientami.
- Wygodny dostęp do raportów umożliwiających m. in. monitorowanie stanu wpływających płatności oraz statusu wysyłanych wiadomości.
- Zwiększenie wygody i bezpieczeństwa płatności dokonywanych przez klientów.
- Niski koszt i proste zasady korzystania z usługi.
- Bezpłatna instalacja bramki płatniczej.
Jednym zdaniem...
Duże możliwości i prosta obsługa
Korzystanie z usługi nie wymaga specjalnego szkolenia ani umiejętności. Każdy użytkownik otrzymuje przejrzystą instrukcję obsługi oraz dostęp do serii filmików prezentujących możliwości usługi i sposób jej użytkowania.
Chcesz wiedzieć więcej?
- Skontaktuj się z naszymi doradcami przez telefon: +48 22 229 29 40
- Porozmawiaj na chat - kliknij ikonkę w prawym dolnym rogu
- Lub wyślij zapytanie korzystając z formularza poniżej.
Niezależnie co wybierzesz, chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.