Obsługa terminala płatniczego eService - pytania i odpowiedzi

e-commerce

Aktualnie Twój klient może płacić za pomocą kart VISA i Mastercard, BLIKa, szybkich przelewów bankowych oraz portfeli elektronicznych: Google Pay, Apple Pay, PayPal oraz za pomocą przelewów elektronicznych - płatności odroczonych.

Zawrzeć z nami umowę – kliknij poniżej. Jeśli będziesz mieć dodatkowe pytania, skontaktujemy się z Tobą

Kliknij i zacznij przyjmować płatności

Aby podłączyć płatności online, potrzebujesz sklepu internetowego lub aplikacji mobilnej, dzięki którym prowadzisz swoją sprzedaż internetową. Jeśli korzystasz z rozwiązania komercyjnego lub Twój sklep opiera się na rozwiązaniach open source, dostawca Twojego sklepu powinien być zintegrowany z e-commerce od eService.

Tutaj  możesz sprawdzić pełną listę integracji.

Wystarczy, że zgłosisz się do nas: podpiszemy umowę, otrzymasz dane do logowania i Twoi klienci będą mogli korzystać z płatności online.
Z nami możesz korzystać z każdej dostępnej możliwości. Płatności możesz uruchomić za pomocą:

  • rozwiązania open source, czyli dostępnego na wolnej licencji, które można indywidualnie dopasować;
  • gotowych platform komercyjnych -  lista platform
  • rozwiązania autorskiego.

Jeśli Twój sklep jest zbudowany na innym rozwiązaniu niż podane powyżej, zgłoś się do nas za pomocą formularza. Znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do Twojego biznesu.
SafeLink jest usługą, dzięki której możesz przyjmować płatności elektroniczne od swoich klientów, nawet jeżeli nie prowadzisz sklepu internetowego. Dzięki SafeLink kupujący otrzymują bezpieczny link do płatności.
Jedyne, czego potrzebujesz, to strona internetowa, konto w mediach społecznościowych oraz regulamin
Tak, Twój klient może opłacić należność w późniejszym terminie. Od Twoich ustawień w panelu obsługi zależy, jak dużo będzie miał na to czasu. (max. 30 dni).
Jeśli Twój biznes działa w internecie, ale nie prowadzisz sklepu internetowego, nie musisz dokonywać integracji sklepowej. Musisz jednak mieć formalnie założone odpowiednie PKD do sprzedaży internetowej.
Nie. Koszty obejmują wyłącznie procesowanie płatności zgodnie z ofertą – prowizję od transakcji.
Uruchomienie i utrzymanie bramki płatniczej oraz dostęp do panelu zarządzania, obsługa zwrotów i wypłata przelewów są bezpłatne. Jedyne opłaty to prowizje od wartości transakcji - zgodnie z zapisami w umowie.

Aby podpisać umowę, wystarczy, że wypełnisz formularz

 

 

Umowę możesz zakończyć w każdej chwili bez ponoszenia żadnych kosztów.
Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony.
Na etapie podpisywania umowy w niektórych przypadkach możesz zostać poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego, który pozwala na potwierdzenie tożsamości.
Podczas wypełniania wniosku otrzymasz wskazówki krok po kroku. W każdej chwili będziesz mógł także skontaktować się z naszym konsultantem za pomocą formularza kontaktowego
Jako instytucja finansowa mamy obowiązek weryfikacji Twoich danych. Jeśli pojawi się konieczność ich uzupełnienia bądź doprecyzowania , możesz zostać poproszony o dodatkowe informacje lub dokumenty. Natomiast w przypadku niespełnienia wymagań formalno-prawnych, umowa nie wejdzie w życie.
Jako instytucja finansowa mamy obowiązek weryfikacji Twoich danych. Trwa to nie dłużej niż 30 dni. Jeśli pojawi się potrzeba uzupełnienia bądź doprecyzowania informacji, możesz zostać poproszony o dodatkowe dokumenty. Jeśli z powodów prawnych lub nieodpowiedniego profilu Twojej działalności przedstawione dokumenty nie spełnią wymagań, nie będziemy mogli podpisać z Tobą umowy.

Poznaj eService

Zarzad i struktura

Zarząd i struktura

Produkty i uslugi

Oferta

terminale-platnicze-1

Usługi na terminalach