REGULAMIN PROMOCJI „Płatność przyjmuj telefonem”
(dalej: Regulamin)
I. INFOROMACJE OGÓLNE
1. Organizatorem promocji (dalej „Promocja”) jest Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o . z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000490970; REGON 016107240, NIP 118-14-77-610; z kapitałem zakładowym wynoszącym 56 000 000,00 PLN adres mailowy eservice@eservice.pl (dalej: Organizator).
2. Celem Promocji jest promowanie i zachęcanie do korzystania z aplikacji eService tom (dalej „Aplikacja”), pełniącej funkcję mobilnego terminala płatniczego, która umożliwia obsługę płatności bezgotówkowych przez telefon (dalej: Aplikacja).
3. Promocja trwa od 6 listopada 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (dalej „Czas trwania promocji”) lub do wyczerpania puli nagród.
4. Z Promocji mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy w Czasie trwania Promocji wyślą formularz ze swoimi danymi poprzez stronę: www.eservice.pl/mobilnosc-w-twoim-interesie oraz podpiszą z Organizatorem i PKO BP S.A. umowę regulującą zasady procesowania i rozliczania transakcji bezgotówkowych na urządzeniach płatniczych.
II. SZCZEGÓŁOWE ZASADY
1. KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROMOCJI?
1.1. Promocja skierowane jest do przedsiębiorców (bez względu na formę prawną prowadzonej działalności gospodarczej, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG, spółki cywilne, spółki prawa handlowego zarejestrowane w KRS) prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Polski, którzy są zainteresowani korzystaniem z Aplikacji (dalej: Uczestnicy).
1.2. eService może w każdym czasie zażądać od Uczestnika przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających status, o którym mowa w pkt 1.1. Regulaminu.
1.3. W Promocji nie mogą wziąć udziału członkowie organów oraz osoby zatrudnione (niezależnie od podstawy prawnej) przez Organizatora, a także członkowie najbliższej rodziny ww. osób. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, osoby powinowate w tym samym stopniu, co wymienieni powyżej krewni oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia z osobami wskazanymi w zdaniu pierwszym niniejszego punktu.
2. CO JEST NAGRODĄ W PROMOCJI?
2.1. Nagrodę w Promocji stanowi bon o wartości 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) do wykorzystania w serwisie Media Expert (dalej: “Nagroda”).
2.2. Nagroda wydawana jest w formie kodu elektronicznego wysłanego na adres e-mail podany w formularzu kontaktowym.
2.3. Uczestnik przed rozpoczęciem korzystania z Nagrody ma obowiązek zapoznać się z regulaminem użytkowania bonów stosowanym przez wydawcę, który jest dostępny na stronie: www.mediaexpert.pl/kartapodarunkowa.pl Wszelkie roszczenia związane z korzystaniem z bonów powinny być kierowane do podmiotu, który jest ich wydawcą. Termin ważności bonu podany jest każdorazowo w opisie danego bonu jako Nagrody.
2.4. Pula Nagród przeznaczonych do wydania w Promocji jest ograniczona i wynosi 100 sztuk. Jeśli pula Nagród wyczerpie się szybciej niż planowany termin zakończenia Promocji, tj. przed dniem 31 grudnia 2024 r. wówczas Promocja ulega zakończeniu i nie są w niej już przyznawane kolejne Nagrody.
2.5. Informacja o wyczerpaniu Nagród zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej www.eservice.pl/mobilnosc-w-twoim-interesiezasady przyznawania i wydawania Nagród w Promocji.
2.6. Nagrodę w Promocji może otrzymać Uczestnik, który w Czasie trwania Promocji, z zastrzeżeniem pkt 2.3. spełni poniższe warunki:
2.6.1. wypełni i wyśle formularz kontaktowy dostępny na stronie www.eservice.pl/mobilnosc-w-twoim-interesie (dalej: Formularz kontaktowy),
2.6.2 odbędzie rozmowę telefoniczną z pracownikiem Organizatora, podczas, której zostanie mu przedstawiona oferta korzystania z Aplikacji.
2.6.3 Oraz podpisze umowę o współpracy z eService w okresie trwania Promocji na udostępnienie Aaplikacji.
2.7. Prawidłowo wypełniony Formularz kontaktowy wymaga podania następujących informacji:
2.7.1. imię i nazwisko Uczestnika,
2.7.2. adres e-mail i numer telefonu Uczestnika,
2.7.3. numer NIP Uczestnika,
2.8. eService wyda Nagrody Uczestnikom w terminie do 30 dni kalendarzowych od momentu potwierdzenia przez Organizatora uprawnień Uczestników do ich otrzymania (spełnienia wszystkich warunków wskazanych w Regulaminie, w szczególności w pkt 3.1. Regulaminu).
2.9. Jeden Uczestnik może skorzystać z Promocji tylko jeden raz i otrzymać w niej tylko jedną Nagrodę.
2.10. Nagrodzonym Uczestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Nagród ani otrzymania ich ekwiwalentu pieniężnego, jak również zastrzeżenia odmiennego sposobu ich wydania.
3. REKLAMACJE
3.1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Promocji Uczestnicy mogą zgłaszać eService do dnia 31.01.2025 r. (decyduje data wpływu reklamacji do eService).
3.2. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem poleconym na adres eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja – Płatność przyjmuj telefonem" lub wysłać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: rejestrator@eservice.com.pl (w temacie: Reklamacja – Płatność przyjmuj telefonem).
3.3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko Uczestnika (w przypadku reklamacji wysłanych drogą pocztową również dokładny adres korespondencyjny Uczestnika), numer NIP oraz numer telefonu, z którego Uczestnik korzystał w związku z udziałem w Promocji, jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez eService.
3.4. Osoba składająca reklamację zostanie poinformowana o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w analogiczny sposób, w jaki złożyła reklamację, w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamacji do Organizatora .
3.5. Decyzje w sprawie reklamacji są ostateczne. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
4.1. Dane osobowe Uczestników Promocji są przetwarzane na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa z zakresu ochrony danych osobowych, tzn. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
4.2. Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest spółka eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94 01-102 Warszawa (kontakt: eservice@eservice.com.pl).
4.3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Promocji, w tym wydania Nagród, rozliczenia należności podatkowych od Nagród, a także rozpatrywania reklamacji.
4.4. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania w określonych sytuacjach, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także do złożenia skargi na przetwarzanie danych.
4.5. Więcej informacji o regułach przetwarzania danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia Promocji znajduje się w załączniku do Regulaminu oraz Polityce Prywatności pod linkiem https://www.eservice.pl/polityka-prywatnosci.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
5.1. Promocja organizowana jest na terenie Polski.
5.2. Udział w Promocji jest dobrowolny. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Promocji i w tym celu powinien przesłać na adres eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, własnoręcznie podpisane oświadczenie o rezygnacji z udziału w Promocji lub skan/czytelne zdjęcie takiego oświadczenia wysłać na adres e-mail eService: eservice@eservice.pl w temacie podając: „Rezygnacja – Płatność przyjmuj telefonem.
5.3. W każdym przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Promocji. Organizator, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, ma prawo do wykluczenia z udziału w Promocji Uczestników, którzy w szczególności:
5.3.1. biorą udział w Promocji z użyciem fikcyjnych danych osobowych;
5.3.2. prowadzą działania sprzeczne z prawem, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich;
5.3.3. prowadzą jakiekolwiek działania, które mają na celu obejście Regulaminu lub zabezpieczeń lub zasad funkcjonowania Promocji, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego potwierdzającego ww. przypuszczenie.
5.4. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie www.eservice.pl/mobilnosc-w-twoim-interesie oraz w siedzibie Organizatora.
5.5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Promocji w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników. Wszyscy Uczestnicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie zmian na stronie www.eservice.pl/mobilnosc-w-twoim-interesie oraz wiadomość wysłaną na adres e-mail podany w Formularzu kontaktowym.
5.6. Promocja nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach losowych.
5.7. Promocja realizowana jest przez Organizatora jako przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919-921 Kodeksu cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
5.8. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Promocji nie mogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.
5.9. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
ZAŁĄCZNIK
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZY PRZEPROWADZANIU PROMOCJI
"Płatność przyjmuj telefonem’’
1. Administratorem danych osobowych uczestników promocji „Płatność przyjmuj telefonem („Promocja”) jest eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa. Z administratorem danych możesz skontaktować się w formie:
a) elektronicznej – na adres poczty e-mail: dpo@globalpay.com, lub
b) pisemnej – na adres: Bird & Bird DPO Services SRL, z siedzibą w Avenue Louise 235 b 1, 1050 Bruksela, Belgia.
2. eService wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Twoich danych osobowych i wykonywania Twoich praw związanych z przetwarzaniem. Korespondencja w tej sprawie może być prowadzona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dpo@globalpay.com lub pisemnie - na adres: Bird & Bird DPO Services SRL, z siedzibą w Avenue Louise 235 b 1, 1050 Bruksela, Belgia
3. Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Promocji i realizacji postanowień jego regulaminu. Przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się dlatego, że jest to niezbędne dla wykonania obowiązków prawnych wynikających z faktu przeprowadzania Promocji.
4. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby wziąć udział w Promocji. Niepodanie danych uniemożliwia wzięcie udziału w Promocji.
5. Dane osobowe uczestników Promocji przechowujemy przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z udziału w Promocji. Okres ten trwa do końca roku, w którym upłynęły 3 lata od dnia powstania roszczeń. W przypadku zgłoszenia roszczenia przez Uczestnika, okres przechowywania i przetwarzania jego danych osobowych może ulec przedłużeniu, jeśli będzie to niezbędne dla rozpatrzenia roszczenia i ewentualnej obrony przed takim roszczeniem.
6. Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Twoje prawa obejmują:
a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych;
b) prawo do poprawiania danych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do żądania usunięcia danych;
e) prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych.
7. Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych, to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, www.uodo.gov.pl). W ramach wykonania tego uprawnienia należy podać pełny opis zaistniałej sytuacji, wskazać, jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności oraz czego się w związku z tym domagasz. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8 Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – gdy przetwarzanie odbywa się w ramach realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez eService . W takim przypadku eService przestanie przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykaże, że w stosunku do tych danych istnieją dla eService ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności, lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
9. Aby skorzystać z przysługujących Ci praw skontaktuj się z administratorem w formie:
a) elektronicznej – na adres poczty e-mail dpo@globalpay.com, lub
b) pisemnej – na adres: Bird & Bird DPO Services SRL, z siedzibą w Avenue Louise 235 b 1, 1050 Bruksela, Belgia
10. Administrator oświadcza, że dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Administrator nie zamierza również przekazywać danych osobowych do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani organizacji międzynarodowej.