Ingenico MOVE

Co zrobić, jeśli terminal nie drukuje poprawnie – widoczna jest tylko połowa wydruku?

Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Wyłącz terminal, przytrzymując jednocześnie żółty przycisk i kropkę znajdującą się pod 9 tak długo, aż terminal się wyłączy. Urządzenie musi być odłączone od ładowarki.

2. Otwórz komorę drukarki i wyjmij rolkę papieru.

3. Przeczyść komorę drukarki suchym materiałem lub ją przedmuchaj.

4. Sprawdź, czy papier jest termiczny, przez zarysowanie paznokciem powierzchni papieru położonego na twardym podłożu. Czy pojawił się wyraźny grafitowy ślad? Jeśli tak, włóż papier w taki sposób, aby grafitowy ślad był widoczny jak wydruk z terminala.

5. Sprawdź, czy jest widoczne uszkodzenie mechanicznych elementów drukarki.

6. Wykonaj testowy wydruk i zweryfikuj jego poprawność.

 

Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt telefoniczny: 22 533 22 22 lub e-mail: coa@eservice.com.pl