eService tom
Instrukcja pierwszego logowania
Aplikację eService tom możesz pobrać w sklepie Google Play Store.
Przewodnik po aplikacji dostępny jest TUTAJ
Aplikacja działa na dowolnym urządzeniu z systemem operacyjnym Android 8.1 i wyższym wyposażonym w czytnik NFC.
Nie. Aplikacja działa na urządzeniach z systemem operacyjnym Android 8.1 i wyższym.
Tak. Kupujący wprowadza kod PIN bezpośrednio na ekranie Twojego urządzenia.
Terminal aplikacyjny akceptuje karty Visa, Mastercard oraz rozwiązania Google Pay, Apple Pay i BLIK zbliżeniowy.
Login i hasło otrzymasz w e-mailu, który zostanie do Ciebie wysłany z adresu support@gptom.com.
Nie musisz ręcznie przeprowadzać operacji zamknięcia dnia. Ta operacja przeprowadzana jest automatycznie. Transakcje są wysyłane do rozliczenia o godzinie 01:00 każdego dnia.
Sprawdź, gdzie znajduje się NFC w Twoim telefonie: https://www.gptom.com/pl/docs/manual/reseni-problemu/kde-ma-muj-telefon-nfc-pro-cteni-karty/
Nieustannie dbamy o bezpieczeństwo i rozwój aplikacji. Dlatego aktualizacje aplikacji udostępniane są średnio raz w miesiącu. Aby zaktualizować aplikację należy wejść do sklepu Google Play.
Tak. Aplikacja umożliwia wysłanie potwierdzenia e-mailem, SMS-em, wygenerowanie kodu QR do pobrania potwierdzenia oraz wydruk potwierdzenia po wcześniejszym połączeniu z drukarką.
Możesz powiązać dotychczasowy TID (Terminal ID) z nowym urządzeniem. Aby to zrobić zaloguj się na nowym urządzeniu, wybierz dotychczasowy TID i całość operacji potwierdź kodem autoryzacyjnym wysłanym na Twój adres e-mail.