Zmiana danych
Zmiana danych firmy możliwa jest przez Portal Klienta. W tym celu prosimy zalogować się do Portalu Klienta https://portal.eservice.pl/ i postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wybrać zakładkę "Moje Dane".
- Wybrać przycisk [POBIERZ AKTUALNE DANE], który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
- W celu potwierdzenia zmian wybrać [ZAPISZ ZMIANY].
- Jeśli dane wyświetlone w Portalu nadal są nieaktualne należy wybrać przycisk [EDYCJA], który jest widoczny w prawym górnym rogu strony.
- Skasować nieaktualne dane i wprowadzić poprawne.
- Dodać dokument potwierdzający aktualne dane firmy poprzez wybranie przycisku [Dodaj załączniki], który znajduje się na dole strony.
- Wybrać przycisk [ZAPISZ ZMIANY], który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
Dyspozycję można przesłać również w formie pisemnej na adres: eService Sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa lub jako skan pisma w załączniku, na adres: rejestrator@eservice.com.pl
Zmiana numeru rachunku bankowego możliwa jest przez Portal Klienta. W tym celu prosimy zalogować się do Portalu Klienta https://portal.eservice.pl/ i postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wybrać zakładkę "Moje terminale".
- Wybrać przycisk [EDYTUJ DANE PUNKTU], który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
- Skasować i wprowadzić nowy rachunek bankowy w polu rachunek bankowy.
- Wybrać przycisk [ZAPISZ], który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
- Wprowadzić kod autoryzacyjny, który został wysłany na telefon osoby wskazanej do reprezentowania firmy i wybrać [POTWIERDŹ KOD].
Zmiana może zostać wprowadzona również na podstawie dyspozycji pisemnej opatrzonej podpisem zgodnym z umową przesłaną w oryginale na adres: eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94 01-102 Warszawa.
Zmiana adresu posadowienia oraz nazwy punktu możliwa jest przez Portal Klienta. W tym celu prosimy zalogować się do Portalu Klienta https://portal.eservice.pl/ i postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wybrać zakładkę "Moje terminale".
- Wybrać "Edytuj dane punktu".
- W dolnej części strony wybrać przycisk [AKTUALIZUJ DANE] i wprowadzić nowy adres.
- Aby potwierdzić zmiany prosimy wybrać [ZAPISZ ZMIANY].
Dyspozycję można przesłać również w formie pisemnej na adres: eService Sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa lub jako skan pisma w załączniku na adres: rejestrator@eservice.com.pl
Zmiana danych Reprezentanta firmy możliwa jest na podstawie dyspozycji pisemnej z podpisem zgodnym z umową przesłanej w oryginale na adres: eService Sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa.