O ile to możliwe proszę skontaktować się z Okazicielem Karty i za pośrednictwem terminala wykonać transakcję na właściwą kwotę.
Jeżeli nie uda się skontaktować z Okazicielem Karty można zgłosić do eService prośbę o wyrównanie kwoty transakcji. W tym celu należy zalogować się do Portalu Klienta https://portal.eservice.pl/.
W celu złożenia wniosku o korektę rozliczenia transakcji należy:
- Wybrać zakładkę Transakcje
- Odszukać transakcję, której dotyczy zgłoszenie.
- Wybrać przycisk zgłoszenie.
- Wybrać z listy rozwijanej typ zgłoszenia – błąd kasjerski
- Wybrać z listy rozwijanej rodzaj wniosku (zwrot, dociążenie, sprzedaż).
- Wpisać kwotę reklamacji
- Uzupełnić pole uwagi dodatkowe
- Zaznaczyć checkbox
- Czy potwierdzasz poprawność danych
- W przypadku reklamacji ze strony posiadacza karty, wyrażam zgodę na pokrycie reklamowanej kwoty transakcji
- Wybrać opcję Wyślij Zgłoszenie
W przypadku wniosku o dociążenie należy załączyć kopie paragonu fiskalnego.