Co zrobić w przypadku, gdy kwota pobrana od okaziciela karty jest zbyt niska lub za wysoka?

O ile to możliwe proszę skontaktować się z Okazicielem Karty i za pośrednictwem terminala wykonać transakcję na właściwą kwotę.

Jeżeli nie uda się skontaktować z Okazicielem Karty można zgłosić do eService prośbę o wyrównanie kwoty transakcji. W tym celu należy zalogować się do Portalu Klienta https://portal.eservice.pl/.

W celu złożenia wniosku o korektę rozliczenia transakcji należy:

  1. Wybrać zakładkę Transakcje
  2. Odszukać transakcję, której dotyczy zgłoszenie.
  3. Wybrać przycisk zgłoszenie.
  4. Wybrać z listy rozwijanej typ zgłoszenia – błąd kasjerski
  5. Wybrać z listy rozwijanej rodzaj wniosku (zwrot, dociążenie, sprzedaż).
  6. Wpisać kwotę reklamacji
  7. Uzupełnić pole uwagi dodatkowe
  8. Zaznaczyć checkbox
    • Czy potwierdzasz poprawność danych
    • W przypadku reklamacji ze strony posiadacza karty, wyrażam zgodę na pokrycie reklamowanej kwoty transakcji
  9. Wybrać opcję Wyślij Zgłoszenie

W przypadku wniosku o dociążenie należy załączyć kopie paragonu fiskalnego.