Baza wiedzy eService
Polski
English
English
Obsługa terminala płatniczego
Zagadnienia techniczne
Zagadnienia finansowe
Obsługa terminala płatniczego
Zmiana danych
Obsługa reklamacji
DCC-nowe zasady
Produkty
Wróć na stronę główną
Baza wiedzy eService
Obsługa terminala płatniczego
Zagadnienia techniczne
Zagadnienia finansowe
Obsługa terminala płatniczego
Zmiana danych
Obsługa reklamacji
DCC-nowe zasady
Produkty
Obsługa terminala płatniczego
Zobacz informacje dotyczące obsługi terminala płatniczego POS.
Co to jest numer POS ID?
Co to jest Karta Przedpłacona? Dlaczego nie ma na niej imienia i nazwiska okaziciela karty?
Czy można przyjąć płatność kartą wydaną na inną osobę (np.: wydaną na współmałżonka)?
Co zrobić z kartą znalezioną? Czy jest możliwość uzyskania adresu i odesłania jej właścicielowi?
Jak należy postąpić w przypadku pojawienia się komunikatu na terminalu „Zatrzymaj kartę”?
Mam wrażenie, że podana mi karta jest fałszywa. Co powinienem zrobić?
Czy istnieje podstawa prawna, zobowiązująca posiadacza karty do podpisania karty, skoro jest na PIN? Czy można przyjąć niepodpisaną kartę?
Podczas płacenia kartą kupujący kilkakrotnie wpisał błędny numer PIN. Obecnie kartą nie można dokonać żadnej transakcji.
Dlaczego na wyświetlaczu terminala pojawił się komunikat „ODMOWA”?
Jak zgłosić kradzież terminala?
Na czym polegają płatności mobilne w systemach Android Pay, Apple Pay, Samsung Pay?
Co to jest Blik?
Jak wydrukować raport miesięczny z terminala?
Jak wykonać zwolnienie pre-autoryzacji?
Jak wykonać kopię wydruku?
Jak wykonać unieważnienie transakcji DCC?
Jak wykonać unieważnienie transakcji sprzedaży/zwrotu?
Jak wykonać transakcję zwrotu na kartę klienta?
Czym różni się unieważnienie od zwrotu?
Transakcja sprzedaży kartą zbliżeniową
Transakcja sprzedaży z podpisem klienta
Transakcja sprzedaży z Kodem PIN
Przyjęcie zapłaty kartą płatniczą