Baza wiedzy eService
Polski
English
English
Zagadnienia finansowe
Zagadnienia techniczne
Zagadnienia finansowe
Obsługa terminala płatniczego
Zmiana danych
Obsługa reklamacji
DCC-nowe zasady
Produkty
Wróć na stronę główną
Baza wiedzy eService
Zagadnienia finansowe
Zagadnienia techniczne
Zagadnienia finansowe
Obsługa terminala płatniczego
Zmiana danych
Obsługa reklamacji
DCC-nowe zasady
Produkty
Zagadnienia finansowe
Zagadnienia finansowe
Dlaczego na wydruku transakcji widnieje napis unieważnienie/odmowa, a Okaziciel karty otrzymał SMS o obciążeniu rachunku?
Ile czasu trwa księgowanie środków po wykonaniu transakcji zwrotu?
Jakie mogą być przyczyny braku przelewu za transakcje?
Jak odczytywać tytuł przelewu?
Nie pamiętam hasła do platformy raportowej/faktur elektronicznych.
Jak zamówić fakturę elektroniczną lub uzyskać dostęp do platformy raportowej?
W jaki sposób uregulować fakturę?
Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku? - Terminal D220 Smart Pos
Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku? - Terminal Ingenico
Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku? - Terminal Verifone
Jak sprawdzić czy transakcja doszła do skutku?