1. Baza wiedzy eService
  2. Obsługa terminala płatniczego

Czym różni się unieważnienie od zwrotu?

Zasady działania funkcji unieważnienia transakcji:

  • Unieważnienia można dokonać tylko w tym samym dniu, w którym była dokonana płatność kartą do momentu zrobienia zamknięcia dnia
  • Anulacje transakcji można dokonać jedynie na kwotę równą transakcji sprzedaży
  • Do wykonania unieważnienia konieczne jest użycie numeru rachunku widocznego na potwierdzeniu pierwotnej sprzedaży (patrz pkt 1.1)
  • W przypadku unieważnienia, prowizja od pierwotnej sprzedaży nie jest pobierana

   Zasady działania funkcji zwrot:

  • Zwrot można dokonać w dowolnym terminie od daty transakcji sprzedaży
  • Zwrot można dokonać na kwotę mniejszą bądź równą wartości pierwotnej transakcji
  • Do wykonania zwrotu konieczne jest użycie tej samej karty płatniczej, którą została przyjęta pierwotna płatność
  • W przypadku zwrotu prowizja od pierwotnej sprzedaży jest naliczana i nie zostanie zwrócona