Transakcji zwrotu dokonuje się, gdy klient chce zwrócić towar kupiony przy użyciu karty. Można ją przeprowadzić używając karty, która była wykorzystywana w momencie zakupu. Klient powinien okazać wydruk z terminala dotyczący zakupu towaru.
W celu wykonania transakcji zwrotu należy:
- Z menu terminala wybrać z menu terminala funkcje zwrot.
- Włożyć do terminala kartę pątniczą.
- Wprowadzić kwotę zwrotu i zatwierdzić zielonym klawiszem.
- Terminal wydrukuje potwierdzenie zwrotu.
Należy pamiętać, iż transakcja zwrotu powinna być wykonana na tą sama kartę , którą była wykonana transakcja pierwotnej sprzedaży.
W przypadku transakcji zwrotu w walucie, proszę wprowadzić kwotę w PLN, wybrać walutę, wprowadzić kurs wymiany oraz kwotę transakcji w walucie i potwierdzić zielonym przyciskiem. Następnie wprowadzić kartę do terminala i odebrać wydrukowane potwierdzenie transakcji zwrotu. Ostatnim krokiem jest sprawdzenie zgodności podpisów i ostateczne zatwierdzenie transakcji.