1. Baza wiedzy eService
  2. Obsługa terminala płatniczego

Jak wykonać transakcję zwrotu na kartę klienta?

Transakcji zwrotu dokonuje się, gdy klient chce zwrócić towar kupiony przy użyciu karty. Można ją przeprowadzić używając karty, która była wykorzystywana w momencie zakupu. Klient powinien okazać wydruk z terminala dotyczący zakupu towaru.

W celu wykonania transakcji zwrotu należy:

  1. Z menu terminala wybrać z menu terminala funkcje zwrot.
  2. Włożyć do terminala kartę pątniczą.
  3. Wprowadzić kwotę zwrotu i zatwierdzić zielonym klawiszem.
  4. Terminal wydrukuje potwierdzenie zwrotu.

Należy pamiętać, iż transakcja zwrotu powinna być wykonana na tą sama kartę , którą była wykonana transakcja pierwotnej sprzedaży.

W przypadku transakcji zwrotu w walucie, proszę wprowadzić kwotę w PLN, wybrać walutę, wprowadzić kurs wymiany oraz kwotę transakcji w walucie i potwierdzić zielonym przyciskiem. Następnie wprowadzić kartę do terminala i odebrać wydrukowane potwierdzenie transakcji zwrotu. Ostatnim krokiem jest sprawdzenie zgodności podpisów i ostateczne zatwierdzenie transakcji.