Jak zmienić numer konta bankowego?

Zmiana numeru rachunku bankowego możliwa jest przez Portal Klienta. Portal umożliwia klientom eService samodzielne wprowadzanie niezbędnych zmian, co oszczędza czas i minimalizuje ryzyko błędów. Pozwala także na szybkie i bezpieczne zaktualizowanie informacji bankowych bez konieczności kontaktu z obsługą klienta. Portal Klienta dostępny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, co daje możliwość na elastyczne zarządzanie danymi, w tym bankowymi o dowolnej porze. Aby dokonać zmiany numeru konta bankowego należy postępować zgodnie z przedstawioną poniżej instrukcją:

  1. Zaloguj się do Portalu Klienta na stronie https://portal.eservice.pl/.

  2. Wybierz zakładkę "Moje terminale".

  3. Kliknij przycisk znajdujący się w prawym górnym rogu strony.

  4. Usuń obecny rachunek bankowy i wprowadź nowy rachunek w odpowiednim polu.

  5. Ponownie wybierz przycisk w prawym górnym rogu strony.

  6. Ostatnim krokiem jest wprowadzenie kodu autoryzacyjnego, który zostanie wysłany na telefon osoby upoważnionej do reprezentowania firmy. Ten kod jest niezbędny do zakończenia procesu zmiany rachunku.

Zmiana może zostać wprowadzona również na podstawie dyspozycji pisemnej. W tym przypadku należy wysłać pismo z podpisem zgodnym z umową. Dyspozycję pisemną prosimy wysłać w oryginale na adres: eService Sp. z o.o. ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa.