Jakie mogą być przyczyny braku przelewu za transakcje?

  • Sprawdź termin generowania przelewów za transakcje

Przelewy za transakcje są generowane zgodnie z terminem wskazanym w załącznik nr 3 do Umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu Instrumentów Płatniczych Poziom opłat i warunki płatności.

  • Zweryfikuj czy zostało wykonane Zamknięcie Dnia na terminalu

Transakcje są rozliczane zamknięciem dnia na terminalu. Jeśli środki za transakcje nie wpłynęły na rachunek bankowy należy zweryfikować czy w danym dniu zostało wykonane zamkniecie dnia. Zamknięcie Dnia powinno zostać wykonane w danym dniu do godziny 00:00. Jeśli Zamknięcie Dnia nie zostało wykonane transakcje zostaną rozliczone kolejnym zamknięciem dnia, które będzie zawierać zsumowane transakcje z dni, w których zamknięcie nie było wykonywane. Przelew, w takim przypadku jest również generowany zbiorczo za wszystkie transakcje.

  • Sprawdź, czy kwota wykonanych transakcji zwrotu nie przekracza kwoty transakcji sprzedaży

Jeśli na terminalu zostały wykonane transakcje zwrotu, należności z tytułu wykonanych transakcji są potrącane z obrotu na terminalu. Przelew za transakcje sprzedaży zostaje pomniejszony o kwotę należności wynikająca z wykonanych transakcji zwrotu.

  • Należy pamiętać, że na początku każdego miesiąca są potrącane opłaty cykliczne ( opłata za najem terminala, opłata GPRS itp.)