Problem z drukowaniem potwierdzeń z terminala

  • Brak papieru w drukarce – należy upewnić się, czy w pojemniku na papier znajduje się rolka, jeśli tak, należy założyć nową rolkę i zamknąć klapkę dociskającą papier. Jeżeli mimo wykonanych czynności komunikat na terminalu nie zmieni się, może to oznaczać uszkodzenie czujnika papieru, wówczas należy skontaktować się z Centrum Obsługi Akceptanta.
  • Papier nie wysuwa się, terminal nic nie drukuje – należy wyłączyć terminal, upewnić się, czy w pojemniku na papier założony jest właściwy rodzaj papieru. Aby upewnić się, że papier jest właściwy należy na rozwiniętej rolce silnie dociskając paznokciem zrobić kreskę. Na papierze termoczułym pozostanie grafitowy ślad. Proszę wyjąć i włożyć ponownie rolkę papieru, upewniając się, że jest założona równolegle do drukarki. Jeżeli mimo to terminal dalej niczego nie będzie drukował prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Akceptanta.
  • Terminal drukuje tylko połowę wydruku – proszę docisnąć klapkę drukarki, ewentualnie założyć nową rolkę papieru. Jeżeli mimo to terminal dalej będzie drukował tylko połowę wydruku prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Akceptanta.