1. Baza wiedzy eService
  2. Obsługa terminala płatniczego

Transakcja sprzedaży z podpisem klienta

  • Po wprowadzeniu kwoty sprzedaży oraz karty terminal wydrukuje potwierdzenie dokonania transakcji sprzedaży.
  • Proszę podać wydruk klientowi w celu akceptacji transakcji. Klient ma obowiązek podpisać wydruk.
  • Po otrzymaniu wydruku proszę sprawdzić zgodność podpisu klienta z wzorem podpisu na karcie. Jeżeli podpis jest zgodny proszę wybrać TAK i zaczekać na następny wydruk z terminala potwierdzający zakończenie transakcji sprzedaży z napisem w stopce wydruku „KOPIA DLA KLIENTA”.
  • Jeżeli podpis klienta na wydruku jest niezgodny z wzorem podpisu na karcie proszę wybrać NIE, terminal dokona unieważnienia transakcji potwierdzając je wydrukiem UNIEWAŻNIENIE.
  • W przypadku unieważnienia transakcji pojawi się następny ekran z zapytaniem czy drukować kopię unieważnienia transakcji dla klienta. Jeżeli klient chce otrzymać kopię unieważnienia transakcji proszę wybrać TAK. Jeżeli kopia unieważnienia transakcji nie jest potrzebna proszę wybrać NIE. Terminal powróci do ekranu startowego.

Zakończenie operacji sygnalizowane będzie na ekranie terminala komunikatem: „Transakcja zakończona”; dla kart chipowych: „Transakcja zakończona. Usuń kartę z czytnika” oraz poprzez przerywany sygnał dźwiękowy terminala. Następnie terminal powróci do ekranu startowego.