Brak połączenia internetowego
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Wykonaj restart routera, do którego podłączony jest terminal, poprzez odłączenie routera od zasilania.
2. Po restarcie routera ponów restart terminala poprzez odłączenie czarnego kabla z okrągłą końcówką z tyłu urządzenia na około 30 sekund.
3. Podłącz zasilanie do terminala.
4. Zweryfikuj poprawność połączenia poprzez wybranie przycisku MENU (pierwszy fioletowy klawisz po lewej stronie pod wyświetlaczem).
5. Wybierz „Płatność”.
6. Pierwszym fioletowym przyciskiem z lewej strony pod ekranem odszukaj „Funkcje administracyjne” i wybierz tę opcję.
7. Wpisz hasło 123456 i zatwierdź zielonym przyciskiem.
8. Pierwszym fioletowym przyciskiem z lewej strony pod wyświetlaczem odszukaj „Sprawdzenie łączności” i wybierz tę opcję.
„Łączność prawidłowa” – komunikat oznacza, że terminal jest gotowy do pracy.
W przypadku błędu połączenia skontaktuj się z informatykiem lub dostawcą sieci internetowej w celu ustalenia stałej adresacji IP, maski i bramy z sieci wewnętrznej oraz weryfikacji, czy porty w zakresie 16001–16020 są odblokowane.